Jonna Lidström.

oh yes.

Publicerad 2009-06-15 20:57:13 i Blandat,

ja en resa till frankrike hade kanske inte varit fel.
lära sig massa franska och äta croissanter hela dagarna ;)
åka till rivieran på helgerna. haha

OMG! jag är så duktig. har sprungit en bra runda nu efter jobbet. snabbt också! jihoo.
jag klarar mer än jag tror. det är skönt att pressa sig.
sen kom jag hem och slängde i mig en skitgod
wook med grillad kyckling och hemmagjord coleslaw till.
kollade lite på slutet av en film också.

nu har jag duschat och sitter i sovkläder.
dags och ringa pojken en sväng kanske.

imorn ska jag fixa mormor vid kl 8.00. det är en sugig tid.
men sen blir det fika med tjejerna
och kanske en sväng med päronen till soya i jkpg på kvällen.

livet leker. happy!

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-22 17:13:02

va härligt att du MÅR BRA jonna!! känns som att du inte är lika stressad längre heller...?? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela