Jonna Lidström.

oh dear sunday.

Publicerad 2009-06-14 09:07:10 i Blandat,

ni anar inte var jag sitter nu.. klockan är 08.55 enn söndagmorgon.
egentligen borde jag nog sova ett par timmar till.. är lite seg i bollen.
men där jag är nu vill man inte slösa bort en sekund av dagen.

jag sitter ute på altanen i stugan med min lilla dator iklädd mjukiskläder och tofflor.
det enda jag hör är fåglarnas sång och vinden som tar sig fram mellan i träden.
synd bara att det inte är sol än.. men det känns som om den kommer bränna bort molnen under dagen.
jag och simon åkte ut hit igårkväll, vi köpte med oss en smörgåstårta som var delicious!
sen njöt vi av av fin kväll vid bryggan och framför yesman.. har ni sett den? faktiskt rätt bra film.
som den fina flickvän jag är hade jag köpt en bukett rosor och chokladhjärtan till honom.
lite uppskattning är aldrig fel :)

idag ska vi bara ta det lugnt. vi ska grilla, kanske bada om det blir varmare och njuta av lugnet.
en liten minisemester.
och jag min dummis!! har glömt kameran.. så det blir tyvärr inga bilder från den här helgen. :/
men ni kan ju föreställa er hur skönt det är här ute. så himla fridfulllt.

btw så var jag och shoppade lite igår förmiddag.. uoops. det blev ganska mycket fina fynd.
men jag happyhappy. ibland får man faktiskt unna sig lite :)
så det känns lönt med allt slit.

nä nu är jag hungrig. kanske ska ta och väcka killen där inne!
ha en bra dag allihop.

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-14 15:54:33

naaw men vilken fin flickvän du är ;)



yesman är sådär... vet inte om jag gillar den, men gissar att den har lite bra idéer också..

mysigt med lite "minisemester" i stugan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela