Jonna Lidström.

mmm. njutning.

Publicerad 2009-06-02 10:27:34 i Blandat,

jag fullständigt njuter av min lediga dag. som jag har längtat!
inga måsten idag finns det. jag ska bara vara.
sitter i en solstol och slappar i bikini med datorn i knät.
sen kansske jag ska springa en runda i em..
mamma är också ledig idag, men hon ska ¨åka o shoppa med moster
så då blir det lugn och ro.
nu får jag njuta av min dag för sen blir ddet inget med ledigt förrän nästa tisdag.
helgen är fullspäckad med grejer, mest roligheter iofs :)
men jag tror det är viktigt med lite egentid och hämta andan.
and that's what I need.

tjejkväll ikväll. hela gänget samlat :) jihoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela