Jonna Lidström.

midsommarfirande!

Publicerad 2009-06-20 21:46:45 i Blandat,

glad midsommar allihop!
det blev en härlig midsommarafton i stugan.
familjen, lina&aron, simon och släkten. myspys.
vi har ätit och ätit och ätit haha..
ett riktigt midsommarbord med lax, sill, nypotatis, smörgåstårta m.m
sen blev det jordgubbstårta och sverigekaka.
vi sköt luftgevär och spelade spel och flamsade runt.
en riktigt härlig dag fylld med glädje, kärlek & nära och kära :)

idag har vi varit här ute allihop igen, utom lina&aron.
men på morgonen gick ma&pa jag o simon en runda före frullen.
det var gött väder faktiskt.. sen kom släktingarna lagom till förmiddagsfikat.
dagen har gått så himla fort idag också.
nu har simon åkt hem, vi andra har grillat korv och käkat jordgubbar.
jag och resten av brudarna åkte en raggarunda med bilen i regnet..
såå synd att det varit regn den mesta av tiden.
menmen. det är ju så midsommar i sverige är. vi är vana.
här är lite bilder på mig och min fina pöööjk <3







tack för helgen babe. älskar dig!

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2009-06-21 10:06:27

och tack lina för alla bilder :)

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-22 17:03:36

vilka fina bilder!! :)

ni är verkligen urgulliga ihop!



har du hårförlängning eller har håret växt sådär fort!!? :O ..eller så är det skiiitlängesen jag såg dej! hehe.

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela