Jonna Lidström.

lyckokänsla!

Publicerad 2009-06-12 08:58:08 i Blandat,

jag vet när jag inte mår bra..
det är när allt är så stressigt att man inte hinner
varken ta det lugnt eller träna.
men jag får verkligen ett lyckorus av att träna.
det gör att jag mår bra i hela kroppen :)
idag unnar jag mig att slappa lite nu morgonen..börjar jobba 10.30.
så fick bli lite soffa innan frukosten. skönt att vakna sakta med säkert.
verkar som det ska bli uppehåll ikväll. det är tur det.
för vi på salongen ska gå på en show där man sitter utomhus.
inte så himla kul med det öööser ner då.

nu blir det kaffe och frukost. mys!

psst. jag har trääningsvärk :) jihoo!

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-14 15:55:09

jag älskar att träna!! man vaknar till liksom! mår bra osv :)



fortsätt så! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela