Jonna Lidström.

home again.

Publicerad 2009-06-24 20:20:05 i Blandat,

wow vilken dag det har varit.
busy busy busy.
men ändå en bra dag på jobbet 9-19 idag.
proppfullt men ändå inte sönderstressat liksom haha.
hann gå ut och sätta mig lite på lunchen.
läste lite tidning i solen och vilade ryggen på en bänk. det var underbart.
och det gav mig kraft till resten av eftermiddagen. fantastiskt vad lite små stunder kan göra.
nu är jag trött i huvudet men blev så glad när jag kom hem till ett tomt hus, lugnt och skönt
och så hade mamma gjort supergoda tonfisksmörgåsar till mig och lagt på en tallrik.
så det var bara att gå ut och sätta sig med smörgåsarna,
ett glas vatten och en tidning i den sista kvällssolen på trädgården.

nu kollar jag lite på you me and dupree.. sen blir det lite jordgubbar och youghurt innan sängen.

night night ha en goo kväll:)

Kommentarer

Postat av: michaela träffe

Publicerad 2009-06-25 00:14:16

älskar tomma hus ibland! speciellt efter en jobbig skol, - eller jobbdag!! :D



NJUT, säger jag bara..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela