Jonna Lidström.

happy summer.

Publicerad 2009-06-11 21:08:30 i Blandat,

åh vad härligt det var att se studenterna åka runt och skrika i sina vagnar idag.
man fick verkligen sommarkänsla. jihoo!
stod dock inne på jobbet, men fick ändå lite studentfeeling.
och alla ungar som kom in och köpte glass och godis... skolavslutning var nåt särskilt!
jag blir nästan lite tårögd när jag hör "den blomstertid nu kommer" :)

imorn blir en rätt kort dag på salongen.. ska iväg på lite studentfirande efter jobbet.
sen blir det till att gå ut med salongen :)

hoppas på lite shopping på lördag, sen ska jag träffa simon på kvällen.
det blir mys!

mamma och filippa sitter nu och kollar på nån knäppisfilm haha..
men vi har ätit lite jordgubbar, maränger och lemon curd-grädde.
somrig dessert som passar bra till kvällskaffet!
jag ska måla naglarna litegrann nu, i sommarrosa.
bara för att känna in sommarsommarsommar. jihoo.
hoppas bara på lite sol nu med så blir det perfa.

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-14 15:56:03

mmm skolavslutning och student är verkligen sommarkänsla.. det rycker tag i en liksom!



saknar kommentarer på min blogg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela