Jonna Lidström.

happy is a yuppie world.

Publicerad 2009-06-22 08:33:41 i Blandat,

åh underbara solsken gott folk!
en sån här morgon kan inte bli annat än braaa med stprt B.
blir en go dag på salongen med färgningar och klippningar för fulla muggar.

jag har kommit på att jag är ett planeringsfreak.
eller jag har fått det sagt till mig och insett det själv.
men man hinner med så otroligt mycket mer om man planerar.
fast det är inte förrän nu kommer samman med nån som inte planerar alls
som du inser att OJ jag brukar visst planera en hel del.
spontana grejer är ju såklaart välkomna!!
men eftersom jag har så många bollar i luften hela tiden så är det skönt att få lite struktur på allt
genom att planera. då vet man hur man har det så slipper man få ångest över det.
nån som håller med mig? :)

ha nu en SKÖN sommardag allihop.
imorgon är jag med ledig. då ska det stekas!
ciaoo

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-22 17:01:15

Jag är också ett planeringsfreak - LÄTT!!

..men som du säger, då slipper man få panik senare! och DET är oumbärligt verkligen....



Ha en bra vecka jonna!

kommentera gärna mer på min blogg om du vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela