Jonna Lidström.

get up just get up!

Publicerad 2009-06-03 07:29:52 i Blandat,

ja det är aldrig roligt att vakna när man sover haha.
men idag känns det ändå heelt okej.
ska göra två balfrisyrer nu på förmiddagen.
det är de sista för i år.. hoppas allt går bra :)
då har jag gjort 6 st balfrisyrer sammanlagt
och jag är supernöjd med allihop! I'm glad you liked it.

igår samlades tjejerna hos klasson och hade lite myspys.
det blev en  massa tjöt om allt och inget fram till kl 21.00
då kollade vi på D.H. säsongavslutning.

längtar till ikväll. då ska jag sitta och lipa framför sista avsnittet av greys anatomy.
kanal fem kl 21.00. don't forget it!

nähä. dags att borsta tänderna och pallra mig ner till salongen.
ciaoo


Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2009-06-03 12:03:37

Hmpf, ni har ju lyckats få mig att bli inne i Greys nu och jag kommer missa sista avsnittet..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela