Jonna Lidström.

flygplanskrasch :/

Publicerad 2009-06-15 13:44:44 i Blandat,

huu ja. vad otäckt.
ännu en flygolycka..
men dock inget turistplan.
fast båda två som satt på planet dog.
usch vad hemskt.. livet kan ta slut fort.

bäst och leva nu medans man lever.
förstår ni mig?
jag vill inte gå och ångra mig när jag blir gammal.
varför gjorde jag inte det? varför gjorde jag så?

I'm happy I'm alive!

och mer och mer har jag faktiskt börjat  göra saker för att jag vill det.
inte för att andra vill det. ta hand om dig själv!
du är värd det :)


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-06-15 17:05:40

du är så söt gumman ;) och du...du VILL åka till thailand med mig ;) eller franrike och läsa franska kansnek?

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-22 17:14:50

PRECIS!!

jättebra... man kan inte alltid göra saker för att "andra förväntar sig" eller "vill det"... "snälla, jag behöööver dig.."

USCH!! man behöver egen tid och tid att komma på vem man är och va man vill göra.. stanna upp i vardagen och bara njuta av att vara vid liv, ha en familj, ha talanger osv.. du är ju asgrym på att baka t.ex :)

..och att vara söt :) hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela