Jonna Lidström.

...

Publicerad 2009-06-08 20:36:36 i Blandat,

ojskipojski.
det var fullt upp idag.
fick ingen lunch eller något. menmen.
trött som få också haha..
mamma fick en chock när hon kom in på salongen.
hon trodde typ jag skulle ramla ihop i en hög eller nåt..
men det gjorde jag inte :)

har tillåtit mig att bara slappa ikväll. ingen träning.
har lite ont i halsen och är täppt också..
hoppas inte jag åker på nån skit nu bara.

ser ut som om midsommar kanske fixar sig btw..
:) det känns brabra!

nu ska jag ta mig i kragen och slänga mig i soffan. njuta av att slappa.
bye bye.

kolla in bilder från helenas möhippa på min facebook!
jonna lidström

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela