Jonna Lidström.

bröllop, sol och bad.

Publicerad 2009-06-28 20:30:04 i Blandat,

yes box.
bröllop blev det och fint var det.
ett avslappnat sommarbröllop en härlig sommardag :)




började morgonen med en svettig springtur i värmen!
var så arg på att jag sovit dåligt i värmen så var skönt att rensa huvudet.
dagen tillbringades på bryggan ute vid sommarstugan.
en helt underbar dag blev det.
vi åkte lite båt, solade och badade.
sen har jag tvättat bilen och städat rummet som var helt totalt nerstökat.
kika på lite härliga sommarbilder om ni vill.








just put your face into the ground and let it all out.
I will learn to breath..
honesty.

vad jag vill.. vad jag vill .. ?  life is hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela