Jonna Lidström.

blink blink.

Publicerad 2009-06-03 18:36:24 i Blandat,

mamma mia säger jag bara.
jag vet inte vad som har tagit åt mig alltså.
jag är så fruktansvärt trött hela tiden.
jag gick upp halv sju idag, iofs somnade jag kanske inte förrän halv tolv igår.
så det kan vara en anledning :P

menmen. idag har jag gjort  två balfrisyrer.
de blev jättebra :) ska lägga in bilder på dem senare.
den ena var lite rockiga lockar och den andra var maffigt hår med lite flätor och olika lockar.
lockar är grejen i år alltså! jag ångrar att jag inte hade långt och lockigt på balen.
det är så vackert :)

kom hem lite tidigare än vanligt så har slappat lite i soffan.
kollade in programmet "real housewifes of orange county"
kära nån säger jag bara, vilka liv de har! en massa pengar och bortskämda ungar.
verkar inte så häftigt som man kan tro.

nu har jag blivit seg av slappandet, men ska försöka gå en runda iaf.
luft blir man piggare av!

hej på er så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela