Jonna Lidström.

back home.

Publicerad 2009-06-21 21:45:45 i Blandat,

så var man hemma igen efter en himla go och lång helg.
i torsdags var jag, lillasyster och vänner på nyhem.
där var det en vecka med massa möten och annat.
predikanten var från där jag bor. grymt bra!

i fredags var vi i stugan med nära o kära som sagt.
grymt trevligt!
lördags likaså!

idag var det bara la familia kvar i stugan.
solen sken och vattnet var brrr så kallt.
men mamma o jag badade ändå efter vi sprungit en runda.
sen har vi ätit, solat och haft det mysigt :)

ikväll cyklade filippa o jag en runda, jag färgade hennes hår, vi har ätit god sallad som jag gjorde,
kollat på tv och packat upp.
en äkta söndagskväll! och jag älskar det.
synd om henne nu bara.. för hon har fått värsta febern, frossa o allt som kommer med det :/ huu.

 hon är inte lika happy nu pluttan.





ÅRETS FÖRSTA DOPP!!

I'm proud :)

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-06-22 17:02:03

härligt med bad! var det inte kallt??

mysigt med egen stuga o allt iaf.... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela