Jonna Lidström.

a good day.

Publicerad 2009-06-10 10:40:18 i Blandat,

vad lite sömn kan göra :)
idag är jag pigg som en lärka.
var ute och gick i det grådassiga vädret innan.
men det var bara skönt!
sen har jag ätit en lång frukost och gjort mig redo för en dag på jobbet.
började lite senare idag så fick lite sovmorgon också. det är värt allt! haha

jag ser fram emot helgen.
ska ut med tjejerna på salongen på fredag.
vi ska käka lite gott och gå på körschlaget (en grej som är i sävsjö)
verkar dock som om det ska bli ÖSregn på fredag..
det är inte superkul, för man sitter utomhus.. menmen. regnjackor på? haha.
sen blir det nog lite mys med honeybunny på lördag-söndag.
hoppas på soool ju!

I'm still standing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela