Jonna Lidström.

tillåtet att slappa.

Publicerad 2009-01-18 11:45:14 i Blandat,

visst är det underbart med söndagar.
det är nog den enda dagen i veckan man verkligen inte behöver göra någonting utan att vara en latmask.
man får sova ut ordentligt, kanske gå en långrunda, kolla lite på film, äta god söndagsmiddag osv.
en skön dag. och precis så ska jag ha det idag.

i fredags efter jobbet hämtade jag upp evelina i skillingaryd efter hennes jobb.
sen drog vi till värnamo och gick på bio med våra pojkvänner.
de bestämde sig i sista sekund att de ville följa med, som vanligt :)
vi gick på twilight. underbar film. egentligen inte mycket handling.
men såå fin kärlek. jag blev helt förälskad i den filmen. mmm. hoppas på en 2:a.

igår var det kall och klar luft. simon o jag hade bestämt oss för att åka skridskor.
isen var helt klarblank på flatön. perfekt för skridskor.
han försökte lära mig lite hockey-knep, det gick helt okej haha. enligt mig i alla fall.
sen åkte vi hem och åt lite mat med hans familj och kollade lite tv.
efter det var jag tvungen att åka hem.
var hos en kompis på lite födelsedag/inflyttnings grej på kvällen.
och sen avslutade vi det med att gå på möte.
ett riktigt härligt möte. jag blev utmanad. och jag antog utmaningen.

kärlek, tro och renhet.
vara en hjälte och en loser.
mitt nya motto. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela