Jonna Lidström.

söta söndag.

Publicerad 2009-01-11 11:49:24 i Blandat,

känns som att jag inte kan komma ner i varv på dagarna längre.
så jag blir helt sjukt trött på kvällarna isället.
inte så bra kanske.

igår var vi på hejdåkväll hos amanda.
min gamla barndomsvän som hjälpte mig ragga på alla killar haha.
första gången vi började hänga var på en ungdomskonferens i mjölby.
vi träffades på bussen o det liksom klickade på en gång :) lucky me!
sen har vi gjort alla möjliga grejer ihop.
åkt på roadtrips lite härovar, varit i florida på semester, gråtit, skrattat och alla de andra grejerna man gör med en riktigt bra vän. kommer sakna henne nu när hon drar till australien i ett ÅR! fy sjutton.
men en häftig grej absolut!

simmo ligger o sover. ska nog väcka honom snart hehe.
blev rätt sent igår. men jag kan inte ligga o dra mig för länge på morgonen.
blir bara seeeg segare segast av det:P

ha en härlig söndag vänner.
ni är fina allihop <3

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2009-01-13 09:03:31

Mm, jag fattar inte hur länge de kan sova egentligen! Jag har varit uppe flera timmar när den där andra börjar vakna till liv- kring middagstid. Hah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela