Jonna Lidström.

smile.

Publicerad 2009-01-25 13:32:46 i Blandat,

söndag då.
helgen har snart gått förbi.
men brukar inte få så mycket söndagsångest.
behöver inte gå upp i ottan på måndagar ändå.
vaknade upp med en gosig kille bredvid mig idag,
han skulle på möte och spela. jag tog sovmorgon.
hade en tid o passa här hemma..
så jag åt frukost och satt och pratade med hans kära mor en stund innan jag åkte hem.

nu ska jag snart till landsbro och ha lite släktkalas för min svåger.
hans mamma har bjudit hem oss, ska bli roligt och se hur  hon bor.
(har aldrig varit där, inte så konstigt iofs.) 
hon har bjudit min mosters familj och mormor&morfar med.. så blir ju en del folk.
grattis Aron förresten!

familjekväll med lets dance och godis i fredags.
igår blev det lite jobb och sen ungdomsmöte på kvällen.
härligt möte var det och en himla massa trevligt folk :)

ha nu en skön söndag och njut av det sista på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela