Jonna Lidström.

onsdag i mitt liv.

Publicerad 2009-01-14 21:59:06 i Blandat,

dagarna går.
igår var jag ledig och jag hade en riktigt skön dag.
mamma var hemma från jobbet och var sjuk så jag hade lite sällskap.
jag fick lite grejer från H&M som jag beställd. underbara grejer. <3 hihi
sen så fick jag också lite kort jag beställd ut på papper.
så jag började sätta in dem i en sån där "scrap-booking" liknande pärm.
klippa o klistra. tror jag höll på med det från 14-18, jag åt bara lite knäckebröd emellanåt.
såå roligt när man väl kom igång så jag kunde inte sluta.

var på salongen idag, lite seg dag. men det gick bra.
sen har marie och jag kollat film på 47 tums tv. det kändes nice.
the guardian. snyftfilm, men helt värd att se!

imorgon ska helenis och jag gå en runda, sen ska jag jobba på salongen från 13-17.

fredag snart då :) jihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela