Jonna Lidström.

my bad.

Publicerad 2009-01-04 16:14:28 i Blandat,

sorry vänner.
har inte riktigt haft tid att uppdatera såhär över ledigheten.
fullt upp liksom.

i torsdags kom släkten hit och firade mig litegrann :)
simmo kom lite senare han med. vi lekte lekar, åt mat o hade det trevligt.

i fredags slappade vi rätt fett, sen åkte vi till en kompis på kvällen.
inflyttningsparty kanske man kan säga.
det lagades mat, dansades och badades i jacuzzi. himla nice.

igår var jag på sjön med simon, hans syster o fästman.
vi grillade korv och åkte spark. en mysig vinterdag.
på kvällen drog jag hem till sävsjö och träffade lite vänner på ett 20 års-kalas.
mat, spel och gött häng! grattis till er :)

idag vaknade jag av att pappa rullade upp persiennerna vid niotiden. DÖD.
haha. solen sken, 10 minusgrader ute.
på med VARMA kläder, in i bilen och åkte till vallsjön.
där åkte vi skridskor i ett par timmar och fikade lite.
underbaaaart! inte ofta man får uppleva det.

nu ska jag iväg på lite släktträff IGEN. haha. moster fyller år.
det blir mat och umgås. sen drar jag vidare till tjejkväll <3

nu har ni koll på mitt liv igen. ciaooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela