Jonna Lidström.

Mr satuuurday.

Publicerad 2009-01-10 10:37:25 i Blandat,

lördag i mitt hjärta.

har vart en bra vecka tycker jag.
allt går så mycket fortare när man jobbar.
det är skönt.
kände att jag varit rätt mkt ledig så hoppar in för filippa idag
på karamellhuset. gick en runda före frukost så nu blir det jobb 11-16.
skönt att ha nåt att göra.
jag kan verkligen få panik av att inte göra nånting. blir helt rastlös.
det är såklart alltid skönt att vara ledig, men inte föör mycket :)

igår efter jobbet hängde jag med marie&helena.
vi gjorde grekisk sallad och en grekisk efterrätt. MUMS.
kollade lets dance. blondinbella var inte så bra som alla trodde :P
sen blev det tjejsnack och lite smygtittande på en riddares historia.

tonight blir det goodbye party för fromiss.
hon drar ju till australien i ett år! snyft.

nä nu ska jag cykla iväg till affären. ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela