Jonna Lidström.

hm.

Publicerad 2009-01-08 16:39:14 i Blandat,

alltid är det något man ska klaga på.
att man har för lite att göra.
att man har för mycket att göra.
att det är för kallt eller för varmt.
att man börjar bli sjuk, eller att man aldrig blir sjuk!

man är rätt dum egentligen.
men just idag känner jag att jag vill ha nåt att göra.
komma ifrån huset lite.
man går och nöter på varandra hela tiden.
tjattjattjattjat. ge mig en lägenheten och betala hyran tack!
ibland känns det så.
ibland vill man bara va hemma och inte göra nånting.

sista jobbet imorn, sen helg igen. toodelidoo.
ska åka en sväng till h-torp ikväll iaf.
börjar inte så tidigt imorn.
sen ska marie o jag ha lite mys imornkväll.
det är verkligen på tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela