Jonna Lidström.

happyhappy.

Publicerad 2009-01-12 22:16:32 i Blandat,

var en bra helg ojaa.
helger går så fort. men det är ju så det ska vara.
betyder väl antagligen att man har det bra :)
och det har jag sannerligen. jihoo.

jobbet går bra.
är roligt att vara egen företagare.
älskar friheten, slippa vara bunden till någon.
har såklart inte vilken frihet jag vill, men
det är ju stor skillnad mot att vara anställd.
underbaaart!

pojkvännen är sweeet.
fick finaste smset inatt.
han låg och tänkte på hur lyckligt lottad han var att
han hade mig :) jihoo. ja han kan vara lyckligt lottad, och jag med.
som har honom. <3 kärlek.

vännerna är underbara.
bryr sig, jag bryr mig om dem och de är superviktiga i mitt liv.
utan vänner skulle jag inte vara mycket för världen.
skönt att få finnas där för dem med,. att man gör nån nytta :)
ni är miina och ni vet vilka ni är. loooove!




imorn är jag ledig. sköönt.
ska sova länge. gå en runda. mysa lite.
ner på stan o fixa lite grejer.
träna på kvällen. nice.
var för övrigt på ett pass idag.
galet vad musiken gör skillnad.
är det bra låtar blir man mycket mer taggad!
good.

sov gott vänner. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela