Jonna Lidström.

happy is a happy world.

Publicerad 2009-01-21 09:46:19 i Blandat,

om ingen finns där när korthuset rasar.
vem hjälper då till att bygga upp?
lyckan kommer och den går som den vill.
tack jesus för att du är med mig i allt. :)

jag är för övrigt väldigt lycklig just nu.
finns inte mycket att klaga på.
eller i alla fall inget som är värt att slösa tid på.

igår var jag och färgade håret på förmiddagen.
sen ryckte jag inte lite på karamellhuset på eftermiddagen.
gött med lite extrajobb i ledigheten ibland.
sen blev det träning med syster och andra.

idag har  jag gått en runda före frukost.
nu ska jag ner till salongen och jobba resten av dagen.
sen blir det tjejkväll. jihooo :)

imorgon bär det av till jkpg på em. shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela