Jonna Lidström.

good girl.

Publicerad 2009-01-06 18:44:06 i Blandat,

ställde klockan på tio idag för att ändå komma upp i hyfsad tid!
duktigt va?
sen åt jag frukost med sjuklingarna i min familj.
antingen har de feber, världens förkyldning eller ont i magen.
vilket sjukhus! och jag tänker då minsann inte bli smittad :)

så jag o emelie drog till en sjö med skrillor och fika.
vi åkte nog iaf 1,5 mil skridskor tror jag.
tog en fika nånstans på mitten. mitt ute på sjön satt vi och gaalet vad det blåste.
men en riktigt uppfriskande tur!

väl hemma har vi ätit mat, friserat morsan, badat fotbad, beställt på H&Ms hemsida.
ska snart ta en liten macka och sen fara vidare till röstedals för lite film o annat gött :)

hoppas ni får en goo kväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela