Jonna Lidström.

en dag.

Publicerad 2009-01-19 13:39:29 i Blandat,

jag vaknade vid åttatiden av klockan.
kändes segt att gå upp idag, sängen var varm och gosig.
men väl uppe är det inte så farligt.
man ser bara lite halvgroggy i nån timme sen rullar det på haha.
har vart en bra förmiddag på jobbet.
ska ner några timmar nu igen efter lunchen.

åt en god korvgryta jag gjorde igår.
man kokade upp fullkornsbulgur, sen hällde man över lite pressad citronsaft.
stekte några kryddstarka korvar med rödlök och paprika.
till sist blandade man ihop allt och som sås gjorde man en sweetchili&creme fraiche-blandning.
det var mums! gillar kryddiga korvar, blir lite sting på rätten då.

ikväll ska helena och jag träna ett pass.
det är gött att man har folk att gå och träna med.
annars är det så himla lätt att vara "lite extra trött" eller "det är ju faktiskt måndag"
ja ni vet hur det brukar låta.. men jag är taggad för träning nu :)
något varje dag ska det blir, eventuellt undantag på fredagar hehe..
då ÄR det ju faktiskt fredag.

nä nu ska jag ner igen.
ha en bra måndag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela