Jonna Lidström.

duktig flicka.

Publicerad 2009-01-27 12:20:45 i Blandat,

ställde klockan på halv nio.
känns rätt bra med tanke på att jag är ledig idag.
var iofs väldigt trött.. sov dåligt inatt :/
men så gick jag upp och började städa mitt rum,
plocka undan lite grejer.. fixade i ordning lådor jag köpt på ikea.
först trodde jag man behövde en skruvmejsel... men tackolov inte!
så jag klarade mig faktiskt haha.

nu ska jag o mor min ner på stan och handla lite mat.
skulle vilja låna en bok. är avkopplande att läsa om man hinner.

sen blir det någon god GI-mat ikväll.
nu lagar vi bara det i veckorna. bra för kroppen!
sen blir det träning med lillasyster.
en hårt pass ikväll. ge järnet baby.

ha en goo tisdag folket.
imorgon har jag fullt upp heeela dagen på salongen.
9-19. heja mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela