Jonna Lidström.

uuurk.

Publicerad 2009-02-21 10:05:29 i Blandat,

fy vad trött jag är idag.
somnade nog inte förrän halv två,
men vaknade hyfsat pigg vid halv nio ?!
det är ju bara 7 timmar. okej inte SÅ lite..
men jag är van att sova mer.
så känner mig galet seg i huvudet nu.

men vad gör det?
det är ju lördag för sjutton.

snart ska jag bädda sängen, plocka lite på rummet. vara lite duktig helt enkelt.
sen ska jag köra ett träningspass på crosstrainern. det är nice.
packa lite, fixa mig och köra till hillerstorp :) jihoo!
köpa en liten present till en vän med tror jag.. men vad? hm..
ska nog kika in på karamellhuset. de har mysiga grejer.

ni får ha en bra lördag.
säger bara en sak... gå in på svt.se och lyssna på melodifestivalbidragen!
EMD, heja heja! haha.

piis aaaut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela