Jonna Lidström.

taggad.

Publicerad 2009-02-11 19:05:22 i Blandat,

hej världen.
det tar ett tag innan man lär sig självdiciplin..
men när man väl gjort det så funkar det himla bra att ställa klockan på morgonen
och gå en härlig morgonpromenad före frukost.
ni måste testa! det ger en sån härlig kick inför dagen med.
man vaknar till och känner sig mycket piggare efteråt.
underbart.

tips på god GI-mat:
stek en fläskkotlett, peppra och salta mycket.
gör stavar av massa morötter, paprika, rödlök och palsternacka.
på med lite flytande smör, krydda lite och in i ugnen tills de fått fin färg
släng in lite äppelbitar mot slutet av tiden i ugnen. det ger god saftighet till alltihop.
lägg lite tacoost över grönsakerna på tallriken och låt smälta.
MUMS!


nu ska jag iväg och träffa tjejerna.
var ett tag sen nu. saknar er :)
ni ska få en söt liten grej av mig också. hihi.
för ni är så himla gulliga.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-02-12 08:29:57

Ja jag har fått ett frisörjobb :) men det är i vaggeryd, tar typ 20 minuter från jkpg så det lär bli flytt till jkpg ganska snart :) jag gillar det! fika nån dag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela