Jonna Lidström.

Semlor. gott eller inte?

Publicerad 2009-02-24 14:22:22 i Blandat,

Fettisdagen!
en dag att svulla och äta så mycket som möjligt? njaa..
inte precis. men man kan ju iallafall få äta sig en god semla.
det hör ju liksom till.
jag gillar inte mandelmassa alls.. så det får bli en med vaniljkräm istället.
det är ju mumsfilibabba. men det räcker verkligen med en eller två om året.
mamma ska snart ner på fiket och hämta hem några semlor.

blev väldigt nyfiken på en annan sorts semla idag.
såg en chokladsemla ¨på nyhetsmorgon. chokladbröd, chokladgrädde, chokladmandelmassa.
spännande! jag som älskar choklad. det måste jag testa att äta någongång.
utan chokladmandelmassan då såklart. :)

så alla mina vänner.
köp en semla idag och njut!





ikväll ska jag och simmo på hockey. Hv 71 - Brynäs.
hoppas på Hv 71 så jag får retas lite med honom..
han kommer bli så himla kaxig om Brynäs vinner haha.

Kommentarer

Postat av: nina

Publicerad 2009-02-24 15:21:45

Kolla gärna in tävlingen jag har på min blogg, lottar ut en body lotion från Donna Karan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela