Jonna Lidström.

rosarosarosa

Publicerad 2009-02-26 10:15:37 i Blandat,

åh. idag har jag rosa ögonskugga och I love it!
gillar det söta ihop med det lite rockiga..
slitna ljusa jeans, en svart&vit t-shirt, rosablommig halsduk + rosa ögonskugga, blomöronhängen. :) jihoo.
underbart med lite rosa i vår hörni!
simmo blev glad att jag hade rosa på mig i tisdags..
han kände sig mer "manlig" då hihi. :P

nu blir det jobb till sextiden. sen ett härligt träningspass och avslutning framför
Du är vad Du äter!

ciaooo.

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-26 12:46:45

Haha, "kände sig mer manlig då.."

Ja det kan jag ju förstå..

ska la försöka ha lite mer rosa jag också då, så olof också kan få känna så.. haha, måste ju vara varje mans rättighet ;)



hahaha. mamma hälsade från dig igår - tack :)

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-26 12:46:54

Haha, "kände sig mer manlig då.."

Ja det kan jag ju förstå..

ska la försöka ha lite mer rosa jag också då, så olof också kan få känna så.. haha, måste ju vara varje mans rättighet ;)



hahaha. mamma hälsade från dig igår - tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela