Jonna Lidström.

pust.

Publicerad 2009-02-18 09:37:10 i Blandat,

hejsan.
idag andas jag ut litegrann.
blir bara lite för mycket ibland.

man sätter sån press på sig själv.
man ska vara den perfekta dottern som hjälper till hemma.
ha den perfekta kroppen, hinna och träna och vara motiverad till det.
va den perfekta frisören som alltid är glad och trevlig
den perfekta kompisen som ställer upp i alla väder.
den perfekta flickvännen soma alltid har tid till sin kille.
den perfekta systern som aldrig skriker åt sin lillasyster.
....

idag orkar jag inte riktigt hålla uppe.

Mama, take this badge from me
I can't use it anymore
It's gettin' dark, too dark to see
Feels like I'm knockin' on heaven's door
.

snart kommer solen tillbaka då blir jag glad igen :) ha en bra dag vänner!
imorgon ska jag på HOCKEY. yes.


Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-18 22:14:05

Ibland känner man sig lite nere. det är tillåtet :)

...annars orkar man inte.

och hur ska man kunna uppskatta de soliga dagarna om man inte har en mörk dag ibland?? man får lite annat perspektiv. fast visst, sen är det ju inte bra att alltid må dåligt heller så...aa. balans! det är TILLÅTET iaf :D det var det jag ville få fram. hehe



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela