Jonna Lidström.

mums.

Publicerad 2009-02-10 13:29:06 i Blandat,

vaknade vid åtta och var hyfsat pigg :)
men låg och drog mig till niotiden.
sen blev det smootie och mammas omega3-bröd. gott!
efter det kollade jag klart på drömkåken.. gammal goding-film.
helt hysterisk alltså.
efter det gick jag en runda, cyklade ner på stan och köpte lite grejer till GI-kakan, hälsade på filippa på karamellhuset, lämnade tillbaka lite böcker.

kakan blev nog rätt lyckad :)
ska fika lite på den ihop med mamma snart när hon kommer hem från jobbet.
nu måste jagh leka lite med X:et. han är rastlöst.

see
 ya.

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-10 17:55:16

Drömkåken är en riktig klassiker, sanna mina ord!! tjena va jag gillar den! haha. den kanske jag borde se ikväll!?!? :D:D får se...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela