Jonna Lidström.

mmm.

Publicerad 2009-02-15 21:40:02 i Blandat,

hej och hå mina vänner.
en riktig toppenhelg har det varit!
i fredags drog jag till h-torp.
där blev det pizza, chill, hårfix och jeopardy?! haha
en go kväll helt klart!

igår skulle simon träna ett tag..
så jag och eve tog en fika i värnamo
och gick en sväng på stan. supermysigt.
vilken going alltså!

simon dök upp på eftermiddagen.
då åkte vi till my hometown :)
handlade lite mat och packade ihop grejer att ta med till stugan.
väl framme började vi elda lite och laga tacos. mums.
åt lite gott godis framför melodifestivalen sen med.
kollade lite på semi-pro. en film med will ferrell. helt okej.
somnade gott sen med allt gott i magen.

idag sken solen in på oss och då vaknade man rätt tidigt.
simon började elda för att få upp lite värme igen :)
vi åt god frukost, gick en runda, och hade det allmänt skönt.
minisemester helt enkelt. jihooo.
glömde dock ta med mig kameran :/ 

här får ni en lite äldre bild på mig o mannen min.



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-02-16 08:23:41

vilken fin bild <3

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-21 12:52:03

Men vadå liksom!? HUR FIN SOM HELST!

var befinner ni er? jag o killen borde också åka dit, få lite bra bilder. heh! :)

konstigt va lite kort man tar egentligen.. [fast det kan ju bero på att jag inte har egen kamera..]



kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela