Jonna Lidström.

lunch.

Publicerad 2009-02-18 14:08:42 i Blandat,

mm skönt med lite intag.
lax i ugn och rostade rotfrukter :)
smaskens! lite thaisås på det och finncrisp till är nice.
nu ska jag snart ner och jobba igen.

fick ett erbjudande att följa med simon o hans familj till kanarieöarna vecka 9.
det hade ju varit nästa vecka isf.. såå skönt!
hade varit underbart med lite sol nu.
men har lite ont om cash just nu så jag kunde inte följa med :/
men som tur var så frågade pappa i söndags om jag o filippa
var sugna på att åka utomlands i maj..
då behövde jag bara betala flyg&hotell.. 
man kommer ju alltid billigt undan med sina föräldrar :) hihi
så det kostar inte ens 2000 kr för både hotell&flyg..
då bokade vi iofs flyg med ryan air. superbilligt! så det känns nice.
nu har man lite SOL att se fram emot iaf. det känns underbart.

nu ska jag ner på salongen igen.
ha det fint. puss

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2009-02-18 18:40:07

jasså? ska ni utomlands? vart blir det då?

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-18 22:05:44

älskar lax !! fy va gott det är..

och nyttigt med ju ;)



Ha en bra helg.

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-18 22:07:03

vart ska ni du, pappa (och mamma?) och filippa??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela