Jonna Lidström.

Kaffe och choklad.

Publicerad 2009-02-12 15:14:57 i Blandat,


Kaffe gör livet lite enklare. två chokladbitar med gör susen i kropp & själ.
den som inte håller med får gärna kommentera. haha
choklad är verkligen min passion.
hade nog inte kunnat leva utan det helt klart! så TACK till den som upptäckte det :)
har packat lite grejer till helgen. blir en kväll i hillerstorp och en i stugan.
imorgon träffar vi lite vänner, sen blir det duokväll på lördag.
det är ju faktiskt alla <3:s dag. fniss.



Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-14 16:34:49

jo visst skulle man kanske kunna hålla i nåt pass.. fast då behöver man ju lite utbildning o så.. men .

aa jag är mest sugen på att bara "ta emot" liksom. gå till en aktivitet som jag är och lämna utan att behöva göra nåt.. det är rätt mycket att hålla i såna där pass. hade alholmsettorna+tvåorna i streetdance på hälsobanken nu i höstas och det va jättekul, men mycket! mkt planering o sådr.

för tillfället har vi ingen dans eftersom jag börjat plugga. men hoppas att vi börjar snart igen..



Du jobbar på hair é vi va??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela