Jonna Lidström.

jag är ett LÖRDAGSbarn.

Publicerad 2009-02-20 09:28:25 i Blandat,

faktiskt..
fredagar är sköna iofs.
alla är glada och trevliga på salongen.
man har en hel helg att se fram emot osv..
men jag är ALLTID så förgrymmat trött på fredagskvällar.
då orkar jag knappt inte göra nånting.
helst av allt bara ta på mig mjukisarna och slänga mig i soffan.
gärna med en påse godis och lets dance. haha.
sån tönt. men det är himla skönt alltså.

sen på lördagen taggar jag igen!
då har man vilat ut sig och är redo för lite happening.
jihoo. men vi får väl se vad som händer ja.

var på hockey igår. HV 71 - Frölunda.
inte världens mest spännande match.
men roligt ändå. älskar stämningen :)
dock dog den ut lite när Frölunda avgjorde i sudden death :/
well well. heja HV. på tisdag gäller det. då ska brynäs NER! haha

nä nu ska jag gå ner på salongen.
min kära helena ska få lite fina slingor i håret :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-20 17:53:36

tusen tack för slingorna=) /en nöjd helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela