Jonna Lidström.

helgupdate.

Publicerad 2009-02-21 14:30:23 i Blandat,

igårkväll satt jag i soffan efter mammas goooda mat.
hade stoppat i mig lite choklad och kollat en stund på lets dance.
hade mjukisar på mig och hade liksom chillat ner mig helt haha.
men 20.55 bestämde jag mig för att hänga med syrran o emelie till vetlanda.
en konsert där med felicia brandström ( idol 2006) underbar röst.
så på typ en kvart hoppade jag i en midjekjol o partade upp mig lite liksom.
det blev en riktigt härlig kväll :) mycket skratt i caféet efteråt iaf.

nu ska vi äta lite mat här hemma.
sen bär det av till simmo för lite häng.
efter det åker vi nog till evelina o lagar lite mat med ett gäng.
sen blir det väl melodifestivalen osv.
blir gött!

nu ska jag hjälpa morsan i köket. ciaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela