Jonna Lidström.

happyhappy.

Publicerad 2009-02-16 18:48:57 i Blandat,

jag är nöjd med livet helt klart.
fått reda på många saker idag som gör att framtiden ser ljus ut.
det gör mig glaaad :)

älskar att det går mot vår också.
känns verkligen som man behöver det nu.
sol och värme vore inte fel.
men det dröjer inte länge till det blir SÅ! :)



nu ska jag iväg o träna med helena. det blir härligt.
sen imorn ska jag nog träna på förmiddagen och fixa lite här hemma.
sen blir det lite fika med Ida på eftermiddagen. tjejkväll sen framåt kvällen.
alla fem är ju hemma nu. så då blir det dags att samla truppen!

nä nu är det dags att ta på sig träningskläderna. hej & hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela