Jonna Lidström.

happy.

Publicerad 2009-02-22 20:43:43 i Blandat,

när jag åkte hem från simon innan idag kände jag mig nöjd.
har haft en riktigt go helg.
jag har träffat många av mina underbara vänner.
det har blivit mycket skratt och härliga moments.
jag gillar läget liksom. så jag satt där i bilen och tänkte på hur bra jag har det..
jag VET. jag har en förmåga att bli lite sentimental ibland.. men man måste lära sig att uppskatta det man har.
istället för att ofta tänka på det man inte har. jihoo. smart jag är. haha
nä men jag kände mig liksom nöjd. stannade till på preem och köpte mig en take away-kaffe och liten chokladbit.
det är njutning. känna sig fri som en fågel med en bil som man slipper betala.. bara lite bensin då&då. himla gött.
oj nu halkade jag visst av spåret lite..
men ni fattar.

uppskatta det ni har och njut av livet medan det varar.
det är till för att njutas :) trivs du inte med ditt liv? gör något åt det då..
det går alltid att förändra något. eller tänk på något som du verkligen ÄR nöjd med.
och fundera inte för mycket på det som inte är bra.

tjalalalal..

men gott folk. det är ändå söndagskväll. nu ska vi inte ta och bli för djupa.
istället så kan vi prata om melodifestivalen. HEJA EMD!
ja jag är en tönt. men de var faktiskt bra.. trots utklädnader och en ganska tråkig dansshow..

nu blir det lite kaffe med familjen. ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela