Jonna Lidström.

gonatt sverige.

Publicerad 2009-02-25 22:14:52 i Blandat,

har varit en lång dag.
min kära evelina slingade sig hos mig ikväll.
tog lite tid men blev riktigt bra :)

kom hem i lagom tid till greys anatomy!
jag älskar det programmet alltså. bara så ni vet.
underbara program. haha.
på tisdag börjar desperate housewifes också. jihoo.
sån TV-nörd är jag alltså..
men vad sjutton liksom.

börjar inte förrän halv elva imorn. inte helt fel.
nu ska jag hoppa i sängen. skönt.
sova ut, sen gå en morgonpromenad härligt.

sov så gott mina vänner.

Kommentarer

Postat av: nina

Publicerad 2009-02-25 23:13:12

Hej! Yes vi är classmates :) A Donna Karan är superbra! Ha det gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela