Jonna Lidström.

go kväll.

Publicerad 2009-02-18 21:22:33 i Blandat,

jag jobbade till halv sju ungefär. sen åkte jag hem och åt lite mat.
goda rester från igår, curryköttfärs med kikärter och råris. jummie!
sen körde jag ett pass på crosstrainern och lite styrkeövningar.
härligt värre!

nu kollar jag på greys anatomy. inte lika bra som det brukade va..
men helt okej ändå.

längtar till imorgonkväll.
då blir det hockey i jkpg.. HV 71. hejaheja! :)
 är så go stämning på hockey.. det gillar jag.
även om jag inte kan några regler alls. haha

nä nu är pausen slut.

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-02-19 06:45:39

nope, det var därför jag undrade. men det låter ju trevligt :) vi ses ikväll.

Postat av: Marie

Publicerad 2009-02-19 18:27:38

har du min andra GI-bok?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela