Jonna Lidström.

ett KÖP

Publicerad 2009-02-26 21:44:39 i Blandat,

igår gjorde jag ett KÖP! har aldrig köpt böcker på internet förut.
men det är ju verkligen farligt med internetshopping..
hade nog aldrig köpt böckerna ute i affären..
men var så himla sugen på dem!
det blev alla 3 twiight-böcker. ska köpa 4:an sen när den kommit ut med.
i hopp om att de 3 första är BRA. men har ju inte hört något annat heller.

jag köpte faktiskt en annan bok också.. en coachbok som jag kan behöva.
blir spännande och se hur den "förändrar" mig.. hehe.

sen har jag inte hunnit köra något träningspass idag :/
fick jobba över till sju, halv åtta.. var HELT slut när jag kom hem..
så fick blir lite god mammas-mat och mys med familjen istället.
gick faktiskt en morgonpromenad idag! (stolt)

imorgon blir en stressig dag. ska fixa mormors hår för första gången.
oh my!! men det ska nog gå bra.. hon är dock vääldigt kräsen haha.
aja det löser sig :) jag kan bara göra mitt bästa.

saknar pojkvännens gonattsamtal. nu är han så lååångt bort.
får nöja med mig något sms och enstaka minuter i telefon. snyft.

men nu ska jag krypa ner i sängen faktiskt.. läsa lite i min nya veckorevyn och sen sova gott. godnatt sverige!



jag slår till med en sommarbild som avslutning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela