Jonna Lidström.

baby goodbye.

Publicerad 2009-02-25 08:58:55 i Blandat,

nu har min baby satt sig på ett plan till gran canaria..
fy vad fuskigt. det skulle va rätt varmt där nu och SOL!
han kommer va tokbrun jämfört med alla oss andra vitingar här hemma..
jaja. hoppas han får det bra :) jag får väl ta o hoppa in i solariet några ggr :P

nu ska jag till vårdcentralen och kolla min järnvärden igen..
har känt mig så himla trött på sistone.. även om jag sover mycket.
så får vi se om dem är dåliga igen..
alltid läskigt med sprutor och läkare.

var på hockey igår också. det var roligt för simon och jag hejar ju på olika lag.
men Hv 71 vann med 3-1 så det kändes bra :) ingen kaxig pojkvän bredvid mig då inte höhö..
älskar att gå på hockey. stämningen är underbar! sen fick vi skynda oss att säga hejdå om vi ville slippa köerna ut.
så gaaalet mycket bilar. jag är stolt att jag klarar köra där själv. UTAN att köra på någon/något. hehe.

nä nu måste jag skynda mig.
ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2009-02-26 12:56:44

jag borde också kolla mina järnvärden. är så himla trött o har ont i huvet hela tiden. ja det kanske du märkt om du läst min blogg :/

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela