Jonna Lidström.

wihoo - speed!

Publicerad 2009-12-10 10:45:21 i Blandat,

Idag får det bli ett racerinlägg.
Måste snart vara nere på jobbet :)
Började dagen med ett svettigt pass på gymet.
Var så skönt idag, svetten bara rann och jag gav
verkligen järnet! Fick bli lite mage också.

Väl hemma åt jag gröt och äggmacka. smaskens!
Nu bär det av till jobbet till ca 18.00.
Ha nu en bra dag allihop, helgen närmar ju sig!




Det fick bli lite lockar i luggen o nertill i håret idag, jag avskyr det superplatta.
Älskar volyyym! haha. Så kör på det!

(Vi har planer)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-10 11:44:47

"jag har en plan" /sickan

Postat av: Helena

Publicerad 2009-12-10 14:43:26

vad kul att du börjat visa dagens frisyr=) fortsätt med det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela