Jonna Lidström.

Vit jul?

Publicerad 2009-12-21 13:57:29 i Blandat,

Ja det är väl vad vi alla hoppas på nu :)
Det var inte nyss vi hade vit jul här nere i småland
så det är efterlängtat, då man får ännu mer stämning av det.
Man tänker också på alla små barn som blir så lyckliga av snön
nu till deras jullov. Jullov får jag ju inte riktigt, men lite extra ledigt blir det ju ändå.
Ska försöka slappa lite med och inte bara köra på med full rulle,
julen är ju till för att njutas av och det är en av favorittiderna på året.
Jag skulle aldrig få för mig att åka utomlands vid jul, det är för speciellt för det.
Om jag får en så konstig idé får ni försöka få mig till rätta igen.

Är hemma på lunch nu och mamma gör julgodis, mysigt.
Chokladgodis med polkakross över, står på schemat.
Måste ta ett kort på får fina gran här hemma med, det är så stor
och fin i år. Med  vitt och silvrigt pynt!

Ha nu en bra dan före dan före dan före dan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela