Jonna Lidström.

Tända ljus och juldofter.

Publicerad 2009-12-05 10:10:58 i Blandat,

Vad underbart det är med jul hörni!
Här i karamellhuset kan man verkligen få julkänsla.
Det luktar julte i butiken, man ser massa goda chokladpraliner överallt
och med lite tända ljus o julmusik kan det inte bli mer julstämning.
Trots att det är grått och ruskigt ute. Man får tänka bort vädret
och  med lite hjälpmedel kan det bli jul ändå :)
Hoppas dock på att snön kommer inom kort haha.. kanske man kan få en vit julafton i år?
Vi håller iaf tummarna!

Igår var det jobb 9-18 på salongen med fullspäckat schema,
sen när jag kom hem var huset fullt av en underbar familj, pojkvännen
mormor&morfar, lina&aron + lilla lowa :) Jag älskar verkligen att mysa med de närmaste.
Att sitta allihop vid bordet och äta gott o prata om allt möjligt hit och dit.
Det är är glädje och värmer i hjärtat!

Idag blir det som sagt jobb 10-15 i godisaffären,
och IMORGON blir det jönköping med mina goa tjejer :)
En sväng på stan, lite lunch, sen fixa i ordning oss för julkonserten.
Den har vi verkligen längtat efter enda sen vi bokade den för typ 3 månader sen.

Nu måste jag fortsätta jobba.
Ha det gott!



hon är såå mysig den här lilla tokan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela