Jonna Lidström.

pirr i magen.

Publicerad 2009-12-19 17:52:58 i Blandat,

julen nääärmar sig och jag har faktiskt pirr i magen.
det är så mycket förväntan och minnen som kommer tillbaka.
man vill att det ska vara lika mysigt på julafton
som när man var liten :)
jag tror det blir vad man gör det till.
vill man ha den där härliga känslan så får man den!

jobbade idag 10-15, tittade ut på det härliga julvädret
med sol och lite lätt snöande och galen kyla.
stämning det!
nu har jag vilat upp mig lite, läst lite veckorevyn i soffan
och gottat mig.
så efter lite småpiffande åker jag till vrigge o träffar amanda.
där väntas mys och annat härligt.

(hoppade träningen imorgon, var så trött,
får bli en härlig vinterpromenad imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela