Jonna Lidström.

oh holy friday!

Publicerad 2009-12-11 09:59:20 i Blandat,

yes indeed! idag är det fredag och det är vi allihop glada för!
3:e advent i helgen och julafton närmar sig med stormsteg.
igår var det bara 2 veckor kvar, wihoo :)
är dock inte heeelt färdig med julklapparna.
vissa är svårare än andra att köpa till.. hm.

ikväll blir det mys på hög nivå.
tacos och idolfinal, kan det bli bättre?

här kommer en bild från idag.
om man kollar riktigt nära kan man se att ögonen blev väldigt gröna idag.
mina kamelontögon som skiftar färg beroende på kläder och ögonskugga.
det är rätt roligt!



imorgon ska jag kika på stig larssons tredje film
som visas sådär lite i efterhand här i min hemstad.
men det ska bli riktigt spännande!

ha nu en skön fredag.
btw så håller jag på erik ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela