Jonna Lidström.

Lycka.

Publicerad 2009-12-01 18:33:07 i Blandat,

Jag älskar att ge bort saker, köpa presenter eller bara överraska någon.
Det är så underbart att se glädjen i andras ögon :)
Därför älskar jag att julhandla, tror jag skulle kunna köpa hur mycket
julklappar som helst (om jag hade råd).
Men det är i vilket fall superkul, iallafall när man kommer på
den där perfekta gåvan, behöver ju inte kosta tusentals
så länge det är en uppskattad och välbehövlig present!
Som sagt, det gäller att klura lite på det.
Men fick lite köpt idag i Växjö iaf, känns skönt i hjärtat.

Jag vaknade vid sjutiden.. lite segt när man väl är ledig, menmen.
Sen gick jag faktiskt ner och satte mig i soffan framför en sprakande
brasa som mamma precis tänt. Där tände jag ett ljus och kollade på
julkalendern, precis som när man var liten <3
Är skönt att få komma tillbaka i tiden ibland, men sen var det bara
att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för en tripp till lina o lillan.

Har vart en mysig dag med en snäll liten tös <3
Gick och tränade 1 timme direkt när jag kom hem också.
Skönt att ha det gjort.. så nu blir det lite plugg o sen
en skön kväll. Desperate vid nio :)

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela